پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:26 - 1395/04/16

پاسخ قاطع دو نماینده سابق به سارق اسناد اداری مجلس/فیلم

همکار سابق نشریات زنجیره ای اصلاح طلبان که پس از فرار از کشور به خدمت رسانه های ضد انقلاب در آمده، در کسب اعتبار برای خود بوسیله گفتگو با نمایندگان سابق مجلس ناکام ماند.

کارگرآنلاین:  ماجرای افشای فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران دولتی، خبرنگار سابق روزنامه های اصلاح طلب را به طمع ماهی گرفتن از این ماجرا برای کسب اعتبار انداخت!

 
بر اساس این گزارش، مسیح علی‌نژاد که در مجلس هفتم به دلیل ورود غیر قانونی به دفتر یک نماینده مجلس و سرقت فیش حقوقی این فرد، از حضور در جلسات مجلس شورای اسلامی منع و از زمره خبرنگاران پارلمانی اخراج گردید، در سال‌های گذشته با فرافکنی سعی کرده است تا ماجرای اخراج خود را به دلیل "افشای حقوق نمایندگان مجلس" معرفی کند و به مخفی کردن علت اصلی اخراجش که همان "ورود غیرقانونی و سرقت اسناد اداری مجلس" می باشد، بپردازد.

 
وی در برنامه هفته گذشته خود در شبکه صدای آمریکا، با دو تن از نمایندگان اصولگرای سابق مجلس شورای اسلامی تماس گرفت تا به زعم خود سخنی از آنان در تائید یا رد خود بگیرد اما این دو نماینده در اقدامی درست و بجا با امتناع از گفتگو با این خبرنگار، مانع از رسیدن وی به هدف خود شدند.


اقدامات مسیح علی‌نژاد در سال‌های گذشته صدای بسیاری از خبرنگاران ضد انقلاب که همراه با وی به فعالیت علیه مردم کشورمان مشغول هستند، را در آورده به نحوی که آنان وی را فردی دارای "عقده شهرت" توصیف کرده اند که برای رسیدن به پول و شهرت ابائی از همکاری با نهادهای صهیونیستی و دریافت مبالغ گزاف از آنان هم ندارد!




سیاه‌نمایی های این همکار نهادهای صهیونیستی آن‌چنان عجیب و غریب بود که حتی "فرین عاصمی" خبرنگار زن "رادیوفردا" نیز نسبت به دروغ‌گویی های وی معترض شد!



گفتنی است این فرد به غیر از سرقت اسناد اداری مجلس، سابقه دزدیدن تصاویر خصوصی افراد و انتشار آن در صفحه موسوم به "آزادی های یواشکی" را هم در پرونده دارد که با وجود اعتراضات گسترده صاحبان این تصاویر، وی هرگز حاضر به عذرخواهی از این افراد نشده است!/جام نیوز

 

download

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین